keyvisual 1 keyvisual 2 keyvisual 3 keyvisual 4
Home > Links/Downloads > FAQ
Portal FAQ
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Stuur een mail naar de beheerder van de trainingomgeving met vermelding van uw naam, bedrijfsnaam en uw gebruikersnaam van de training protal. U ontvangt binnen twee werkdagen per mail een bericht met uw nieuwe wachtwoord.
U dient dit wachtwoord bij het eerste gebruik van de portal te veranderen in uw persoonlijk menu.
Ik ben mijn UserId vergeten?
U dient contact op te nemen met de training coördinator binnen uw bedrijf. Hij zal u van de juiste informatie kunnen voorzien.
Hoe kan ik mijn internet cache leegmaken?
Stap 1: Open je browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari)
Stap 2: Houd nu (terwijl je in de browser zit) CTRL + SHIFT + DELETE tegelijkertijd ingedrukt. (LET OP! Niet de bekende: CTRL + ALT + DELETE, maar SHIFT)
Stap 3: Je krijgt nu een venster waarin je kunt kiezen om je tijdelijke internetbestanden te wissen. Deze optie vink je aan. De rest kan worden uitgevinkt.
Stap 4: Cache word ookwel “Tijdelijke internetbestanden”, “Buffer” of “Temporary internet” files genoemd.
Stap 5: Kies voor “Delete”, “Wissen” of “Clear now” of een andere optie er gegeven wordt om te wissen.
Stap 6: Als je nu de pagina ververst met F5 of CRTL F5 is de cache geleegd.

Klik hieronder op de naam van uw browser om een afbeelding te bekijken van het venster dat u krijgt na CTRL + SHIFT + DELETE ingedrukt te hebben.
= Internet Explorer
= Firefox
= Chrome
Wat betekent SCORM?
SCORM staat voor Sharable Content Object Reference Model. Het is een verzameling standaarden en specificaties die bij het ontwikkelen van e-learningtrainingen kan worden toegepast. Concreet biedt SCORM een soort norm met als doel het uitwisselbaar en meetbaar maken van gegevens in leersystemen. Hierdoor blijft het digitale onderwijsmateriaal altijd toegankelijk en misschien nog wel belangrijker: herbruikbaar.
Is mijn systeem geschikt voor e-learning?
De meeste systemen zijn geschikt om e-learning te volgen. Toch zijn er echter een paar zaken nodig om de training optimaal te gebruiken.
Met deze link controleert u uw systeem.
Systeemcheck
Training FAQ
U krijgt de melding dat uw sessie is verlopen?
U bent na een langere periode van tijd automatisch uitgelogd uit het systeem Of tijdens de training is de ingestelde tijd overschreden. Log opnieuw in of start de toets opnieuw.
U krijgt de melding dat het maximale aantal pogingen voor het maken van een toets is bereikt?
Neem contact op met de training-coördinator binnen uw bedrijf. Hij zal u verder kunnen helpen.
Werkt de training ook op een I-pad?
Nee, de training maakt gebruik van FLASH, dit wordt niet ondersteund door Apple. Op een Apple browser (Safari) zal de training wel werken maar op de I-pad helaas (nog) niet.
Contact
Postadres:
NoMondai B.V.
Folkert Postlaan 9
1391 AV Abcoude

T: +31 294 283557
M: +31 6 13703886
@:
Helpende hand

U kunt uw specifieke vraag altijd per mail sturen aan @: training@nomondai.nl
Wij beantwoorden deze mail vaak nog dezelfde werkdag.